torsdag 29 mars 2012

Finaste huset till salu

Våra vänner i Boston som vi hälsade på i somras ska flytta söderut (inom landet). Alltså är deras fantastiska hus till salu. ÅHHHHH vad jag önskar att vi skulle flytta till Boston! Jag skulle slå till inom 30 sekunder. Det är ett av mina absoluta favorithus.

Kolla vilken fin film de gjort inför försäljningen:

http://www.youtube.com/watch?v=DRgEVmpYgls&feature=youtube_gdata_player

Sådana filmer vill vi se för hus vi vill köpa i Sverige också!

Jag har precis varit iväg och tränat och sitter nu och väntar på den obligatoriska träningsvärken som ofelbart alltid inträffar efter dessa pass... Fast det är inte läge att sitta så länge eftersom jag snart måste köra till skolan.

Glada hälsningar,
Ingrid

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! VILKET fantastiskt hus!! Burspråken är ju underbara! Men om ni skulle ha ett sådant, skulle du inte kunna jobba, du fick "bara" gå hemma och putsa. Det är ju otroligt mycket att sköta, men man kan ju anställa, kanske...Helen och den lilla kommer i början av maj, har jag skrivit det? Martin kommer efter ungefär tre veckor. Hon ska ha sin strålbehandling i Malmö,så nu letar hon efter lägenhet. Hon brukar ju ha sådan tur, så det fixar sig säkert. Åh, vad jag längtar!! Jag vet att "de gamle" är på väg, ha det ritigt trevligt! Märtha PS.Vad Linnea var fin!

Britt sa...

Hej Ingrid!
Otroligt lyxigt hus och en vacker tomt. Har man ett sådant hus , har man råd att ha hjälp.
Hur mycket kostar det?
Har svarat en gång men det uppstod ett fel.
Kram Britt

Astrid sa...

Ja, ett sådant hus skulle jag också vilja ha! Underbart lyxigt och en härlig tomt. Medföljer maid?
Kram
Astrid

Kim M Kimselius sa...

Oj, vilket hus! Det kan inte vara billigt! Förstår att du gärna vill bo där! Fantastisk film!
Kram Kim

Familjeniguildford sa...

Hejsan. I'm back. Åh! Det kan vara att vi köper huset tillsammans. Ni och vi. :)
Jag saknar min egen blogg. Jag kan fortfarande inte lägga ut mina inlägg. Tänkte att det bara var tillfälligt. Får se om någon vet.... Nu måste jag ut med den tokiga Spanielflicka jag har till låns i 9 dagar.

Melanie

Boktokig Eva Boström sa...

Wow! Vilket hus!!!