fredag 1 april 2011

Harry gör en Madeleine!

Prins Harry kopierade igår vår prinsessa då han tillkännagav sin förlovning samtidigt som alla har fullt upp och är glada för storebror Williams bröllop om bara en månad!!

HELA England var förstås i YRA igår igen och varenda löpsedel frossade i extra försäljning igen.

FÖRHOPPNINGSVIS går det bättre för de lyckliga tu här, än det gjorde för Madde och Jonas. GRATTIS ENGLAND!

Nu bär det av på skolresa med treorna. KUL!

Trevlig helg allihop!

Kram Ingrid

2 kommentarer:

Kim M Kimselius sa...

Kul inlägg! Ha det så bra på skolresan! Inte hunnit kika in här på ett tag, har haft fullt upp!
Kram Kim

Catharina sa...

Kul nyhet! Det har jag inte hört någonting om här...

Igår och idag har jag jobbat på kyrkans expedition. Jag har gjort två tavlor (inga missar ;o) ) med personalen på. Tänk att jag fått betalt för att klippa, klistra och utsmycka :o) som jag tycker är så kul!

Imorgon väntar charterfest... Kul!
På söndag är det allsvenskanpremiär TFF-MFF i Malmö... visst är det spännande att Trelleborg har hemmaplan på Malmös hemmaplan?! Maken och sonen ska dit och heja på MFF samtidigt som dom är bjudna av en inbiten TFF'are :o)

Idag har Hugo fått en ny lärare... igen! Hans tredje detta läsåret. Jag har bara hört positivt om henne och lyckades träffa henne i kapprummet och hälsade henne välkommen tillbaka till Mariaskolan och till klassen med en kram. Vi hade en trevlig pratstund och det känns som om det kommer att bli riktigt bra! Hugo hade en kompis hemma i em och jag frågade dom lite vad dom tyckte och dom var sååååååå nöjda båda två... om det beror på att hon bjöd på chips på sista lektionen vet jag inte ;o)
Nya läraren är en gammal eLCa och nu är vi båda med i Sirius damklubb så jag känner henne lite.

Nä, jag ska kanske gå in till resten av familjen och titta på talang som sänder från Ystad.

Ha en trevlig helg! Kram Catharina