fredag 22 april 2011

Tack för gratulationer!

Tack alla ni som gratulerat mig på olika sätt under dagen!!

Jag har haft det så bra och blivit riktigt uppvaktad med bra och roliga presenter, samt ätit gott. Dessutom har vi fått underbart besök. Mer detaljer utlovas längre fram!

Som ni förstår blev jag jätteglad för tjejernas fina bildspel som de sedan la ut här. Johan hade skrivit en SÅNG som han sjöng för mig imorse. Linnéa kompade till på gitarren och Malin sjöng i bakgrunden. SÅ gulligt!

Nu är denna fina dag slut och så är jag.

Vi hörs!

Kram Ingrid

2 kommentarer:

Familjeniguildford sa...

Grattis i efterskott! Verkligen fin film du fick. Då var det min födelsedag imorgon. Är det inte lustigt...??? Att våra födelsedagar ligger så nära. Eller kanske inte. Grattis igen,
Melanie

Boktokig Eva Boström sa...

Grattis i efterskott!!!
Vilka underbara barn du har som gör ett sådant fint bildspel!!! Och hittar på sång till dig! Men det måste bero på att du är en fantastisk mamma!