måndag 18 oktober 2010

Sortimentsskillnad

Ok, det verkar som om de inte har samma sängsortiment i Sverige och England. Suck! Lyckost er som fortfarande kan köpa en helt vanlig resårmadrass och sätta ben på den!!!!

Någon som är på väg hit på besök som vill köpa en och ta med på flyget ;-) !

Nu har Johan fått hit en kompis från sin klass som bor i vår by. Jättekul. Han har glatt sig i flera dagar sedan jag bestämde det. Hoppas de passar bra ihop så det inte blir för jobbigt när Johan får veta att bästisen Eric flyttar till Australien i november. Det är riktigt trist.

Karin, TACK för att du svarade!

Ha en fin vecka! Här är det höstlov och en fjärdedel av vårt första år här är redan avklarat. Hjälp! Vad fort det går.

Kram Ingrid

2 kommentarer:

Karin sa...

Jaja, NÅN fördel ska vi väl ha som bor i Sverige?? Ni har ju både fint väder och underbara museer och Primark och jag vet inte allt.

Själv har jag ju bara sisådär 5 minuters bilväg till IKEA... men drar mig ändå för att åka dit. Kata har övertalat oss till Makeover av sitt rum men det innebär inte så stora inköp. Dock lite målningsarbete av mig...

Kram fr Karin

Anonym sa...

Hej !
Vi tar ingen madrass med men du kanske behöver något annat. Vi har lakan som du har lämnat här.
Stackars Johan och även Eric som måste flytta så långt.
Kramar från Britt