söndag 27 februari 2011

Fantastiska rester!

När vi har haft gäster kan jag ha tur att ha så här fantastiska rester att slänga ihop en lunch av:


Goda salladssorter, perfekt mogen avokado, stora fina räkor, 1-minuts kokt färsk sparris, några färska champinjoner och massor av pressad citron över. Till slut lite flagad pecorinoost på toppen. SÅ gott!

Karin, jag tänkte väl att det var via någon kompis Malin fick kortet. Köldskador för J lät inte så bra!! Hon måste ha haft väldigt kul när hon inte ens bryr sig om det :) . Gissar att de andra kommer hem idag? Här skiner solen idag igen (igår var det ösregn), hoppas att ni också har ok väder när ni är ute och cyklar.
Ingrid

2 kommentarer:

Catharina sa...

Mums vad det ser gott ut... jag tittar bara in här lite snabbt när jag väntar på att en annan sida ska uppdateras, och nu blev jag hungrig. kanske dags för mellis för mig, Moa och hennes kompis :o)

Kram från Catharina, som nu är hemma igen efter en veckas trevlig semester... veckan gick alldeles för fort bara. Idag snurrar tvättmaskinen för fullt och lär göra det resten av veckan!

Britt sa...

Hej Ingrid!
Det ser gott ut. Känns också bra när man kan använda resterna.
Kramar från Britt